اس ام اس خنده دار و سرکاری

Home ϟ E-mail ϟ Archive ϟ Titles ϟ Profile




★ـ☆گالریـ میســـ♥ـ عکاســــــ☆ـ★

خوشـــ اومدینـــــ دوستان گلــ♥ــــ

اس ام اس خنده دار و سرکاری

 

 اس ام اس سرکاری, مطالب خنده دار

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

الان از تیم پرسپولیس که خرابتر نداریم !

پرسپولیستم عزیزم !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

تنها راهی‌ که یه زن میتونه یه مرد رو میلیونر کنه

*

*

اینه که اون مرد میلیاردر باشه !!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟

ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟

ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟

ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟

ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت دقیقه !!!


◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

خدا گر ز حکمت ببندد دری

ز رحمت زند قفل محکمتری !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

عضنفر به همسرش :

عزیزم اگه موبایلت زنگ نمیزنه بدون منم... چون شارژ ندارم!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

غیر از کودک درون

و خر درون

و کرم درون

یه عدد سگ درون هم داریم !

که بعضی اوقات به دنبال پاچه می گرده !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

آنکس که نداند و نداند که نداند،قطعاً خودش را به کوچه علی چپ زده است.

۲بار که جفت پا بروید توی دهنش،قطعاً بداند و بداند که بداند..!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یک خانه و یک لیسانس آی تی دارم

هرجا که طلب کنید پارتی دارم

من را به غلامی بپذیرید شما

من تا دو سه سال هم گارانتی دارم!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

دوستم میخواد بهم زبان انگیلیسی آموزش بده میگه:

همیشه یادت باشه پسرا هیزن پس واسه افراد مذکر his به کار میره!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یه سوالی مغزم رو پریشون کرده:

چرا جمعه این قدر به شنبه نزدیکه، ولی شنبه این قدر از جمعه دوره؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

فرق سرت می دونی کجاست؟

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

سه مرحله احمقانه در زندگی

وقت داری! انرژی داری! اما پول نداری!

پول داری! انرژی داری! اما وقت نداری!

پول داری! وقت داری! اما انرژی نداری!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

منطقِ پدر و مادر از تحصیل در دانشگاه:

"این همه درس خوندی، درِ یه نایلون رو نمی تونی‌ باز کنی‌!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل؟

میگم پ نه په دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

همیشه از بچگی یه موضوعی برام سوال بوده...

این چوب بستنی ها هست که دکتر ها می کنن تو حلق مریض

کیم هاش رو کی خورده!؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یکی از شباهتهای اکثر خانومها اینه که

طرز تهیه انواع استیک و ژیگو رو از برنامه آشپزی دنبال می کنن

آخرش شام همون کوکو سبزی رو درست میکنن!


نظرات شما عزیزان:

‏¥..¥
ساعت9:27---12 فروردين 1392
ۅقتے ڪبۅتړے ݜړۅ؏ بﮧ Ґ؏اݜړت با ڪڵاۼﮧا



Ґےڪכּנ، ﭛړﮧاےݜ ๛فےנ Ґے Ґاכּנ،ۅڵے قڵبݜ



๛ےاﮧ Ґےݜۅנ.נۅ๛ت נاݜتכּ ڪ๛ے ڪﮧ ڵاےق



נۅ๛ت נاݜتכּ כּے๛ت ا๛ړاف Ґحبت ا๛ت.


S''J''D
ساعت21:10---9 فروردين 1392
رفاقت برای كاخ نشينان تفریحی بیش نیست،امابراى ماآوارگان زندگيست,,,,,,سلام سلام

عید
ساعت12:41---3 فروردين 1392
خوبان دائمی اند مناسبتها تنهابهانه ایست تاازبهترینهایادکنیم ۰۰۰اسمانت ابی دلت از غصه دنیا خالی !

S!J!D
ساعت15:26---25 اسفند 1391
شكفتن هميشه درباور باغ نيست, دردلهايىست كه به يادهم جوانه میزنند.هی روزگار

S!J!D
ساعت21:25---18 اسفند 1391
اگه کلید قلبی رو نداشتی قفلش نکن،اگه خداحافظی در راه است،سلام نکن،اگه دستی راگرفتی رهایش نکن،دفتری که بسته شد،دیگه بازش نکن.وقلبی که شکسته شد دیگه نازش نکن...

S!J!D
ساعت6:19---13 اسفند 1391
عشق نمي پرسه اهل كجايي فقط ميگه توي قلب من زندگي كن
عشق نمي پرسه چرادور هستي فقط ميگه هميشه بامن هستي
عشق نميگه دوسم داري فقط ميگه دوستت دارم
عشق خيلي چيزهاي ديگه هم مي گه كه نبايدباور كني


غریبه
ساعت21:08---17 بهمن 1391
خوشبخت ترين،خوش شانس ترين و شادمان ترين ادم روي زمين... تو...تو...تو...نيستي...!اونيه كه تو رو داره!
پاسخ:ممنون..
پاسخ:چقدر عکست بزرگ گلم..خودتی؟؟!


سجاد
ساعت19:55---3 بهمن 1391
سلام دوست من اخرین پستم گذاشتم دیگه فکر نکنم به این زودی نت بیام شرمنده نتونستم زیاد سر بزنم خواستم تو این پست یادگاری از دوستام داشته باشم بیامنتظرم
پاسخ:باشه..


تنهایی
ساعت13:12---14 دی 1391
درآن هنگام که میگردد نفس در سینه ها خاموش،نمیخواهم کسی از مردن من باخبرگردد،
نمیخواهم پدر برهم نهدچشمان بازم را، نمیخواهم که مادر سختی جان کندنم بیند، ولی ای دوست اگر روزی رفیقی مهربان آمدزتو پرسید فلانی کو؟بگو در سنگر ناکامی و حسرت بسی جان داد ولي تالحظه آخر چنين ميگفت(رفیق من امیدمن)


کبوترمن
ساعت11:38---7 دی 1391
شايدباهم بودن سخت تكرار شود امابه يادهم بودن راهرلحظه ميتوان تكراركرد

تاریکی
ساعت10:15---6 دی 1391
ازنظرمن دنياخيلي نامرده كسي كه تورودوستدارتودوستش نداري وكسي كه تودوستش داري اون دوست نداره !كسي كه هم تودوستشداري هم اون بخاست خداهيچ وقت به هم نميرسند زندگي بيمعني اين

sajad
ساعت12:21---5 دی 1391
من اون اسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه غم های تو بباره..

سجاد
ساعت20:09---4 دی 1391
غضنفرعابربانكشو

ميأندازه توضريح إمام رضاميگه ياإمام رضاحاجتموبده تا

رمزشوبهت بگمپاسخ:خخخخخخخخخخخخ


سجاد
ساعت18:32---3 دی 1391
سلام چند تا پست گذاشتم دوست داشتم بیای اگر دوست داشتی

سجاد
ساعت13:35---3 دی 1391
آغاز سال1 /1/1 مبارك باد.

(ستاد انسانهاي باقيمانده از آخرالزمان)پاسخ:خخخخخ


سجاد
ساعت21:15---2 دی 1391
فراموش کردن دوستان بزرگ،بي احترامي به قانون خاطره هاست.ارادت مارا هرروز درسررسيدتان، تيك بزنید


سجاد
ساعت14:11---1 دی 1391
در دادگاه مردانگی قسمم معرفتم بود و وکیلم مرامم و حضار جمعی از لوتیان و بامرامان،قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را رفيق بازي اعلام کرد و من محکوم شدم به مرگ در کناره چوبه ی دار،از من خواست تا آخرین خواسته ام را بگویم من هم گفتم به تو بگویند خرابتم رفیق.

سجاد
ساعت14:09---1 دی 1391
اورفت وماندم درقفس،يارب به فريادم برس،شدسرنوشتم عاقبت بازيچه دست هوس،امروز که مستم مست مست،داغي نهادم پشت دست،تانقش نابودي کشم برآنچه بودوآنچه هست،صحرابه صحراکوه به کوه هرجاگذرکردي بگو:پايان عشق بيگانگي ست،عاشق شدن ديوانگيست.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ ^.^ جمعه 1 دی 1391 ^.^ 12:31 ^.^ تینا ^.^